MyFamily

My small family...Namaku Nur rasyiqah..Suami terchenta..Hasdi..Anak2..Yg sulung Nur Iman Humaira nama manja Kakak..Yg kedua plak Muhammad Luqman Haqeem, nama manjernyer adik akim..Kakak skrang ni dah 2 tahun.11.2 aritu.Yang adik plak tahun ni setahun,21 jun nanti..



seronok tgk anak2 hepi..ari sabtu aritu(1032012) xtau nak bawak anak2 pegi jln2 maner..fikir punyer fikir last2 p bagan lalang..kat ctu pasir dia cantekss, halus tp..... air kotor xsesuai utk mandi..naper ek air pantai skrang ni kotor...penat main pasir apa lagi p isi perut kat Art Catering..Masakan oklah,sedap..Kitaorg order sotong mentega w/pun xjd rasa dia ok la,udang celup tepung, ikan siakap 3 rasa n kerang rebus..kerang rebus mama dia abiskan sorang2.hihihi..kalau nak mandi laut nampak gayanyer nak kene p pulau ni..macam bagus jer kan idea ni kan...jomm mr.Hubby kita p pulau bawak anak2 mandi laut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...